Zapytaj lekarza

7 1 7 , 2 2 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Ból brzucha a stosowanie kreatyny

mam na imię Piotrek i mam 19 lat miałem robione USG i morfolegie lecz wszystko ok, mam refluks od niecałego roku i od miesiąca mam dziwny dyskomfort,gdy leże sobie i naciskam pod pępkiem ręką to czuje ból troche po lewej i po prawej.Od kiedy tak mam biore kreatynę która zawiera:Alfa-ketoglutaran kreatyny,Ester etylowy kreatyny HCL, Chelat magnezowy kreatyny, Monohydrat kreatyny,Kreatyna alkaliczna,Cytrynian kreatyny, Jabłczan kreatyny, Beta-alanina ,Tauryna 10 g. Czy może być to od suplementu?
MĘŻCZYZNA, 20 LAT ponad rok temu

Jakie problemy ma polska transplantologia?

Polska transplantologia wciąż się rozwija. Przeszczepy są coraz bezpieczniejsze i skuteczniejsze. Wciąż jednak istnieje wiele trudności. Obejrzyj filmik i dowiedz się więcej o polskiej transplantologii.

Niestety, ale takie dolegliwości mogą występować po tego typu odżywkach. Proszę zrezygnować z ich. Jeśli jednak dolegliwości nie ustąpią proszę w tej sprawie bezpośrednio skonsultować się z lekarzem.

Specjalista chirurgii ogólnej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy