Zapytaj lekarza

7 4 2 , 9 9 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Bóle w mostku po leczeniu jersiniozy

Witam! Mam takie problem, w ostatnim czasie miałem pobyt w szpitalu, miesiąc. Wykryli mi jersinioze, biore dwa antybiotyki ciprionex i dożylnie biotrakson. Mam od dłuższego czasu bóle w mostu, nie wiem jak to opisać, tak jakby bolały mnie kości mięśnie, towarzyszą też temu duszności brak złapania oddechu. W szpitalu miałem robione ekg 2 razy i wszystko w porządku, rtg klatki też ok, ciśnienie też w normie. Jestem cały czas w stresie bo się boję, że zaraz coś mi się stanie . Pomocy!
MĘŻCZYZNA, 21 LAT ponad rok temu

Badania krwi - żelazo

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Konieczne badanie lekarskie aby móc coś więcej powiedzieć. Proponuję udać się do lekarza rodzinnego. Po badaniu będzie można określić odpowiednie postępowanie.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy