Zapytaj lekarza

7 3 6 , 4 9 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Bóle w podbrzuszu w każdej pozycji

Witam, jestem w połowie cyklu, biorę tabletki antykoncepcyjne regularnie, ostatnią miesiączkę miałam bardzo skąpą trwającą 2 dni, a od paru dni mam bóle w podbrzuszu w każdej pozycji, tak jak na miesiączkę, oprócz tego bolą mnie piersi po bokach i jedynie po bokach. Nie wiem z czym to się może wiązać pierwszy raz takie coś mnie spotkało.
KOBIETA, 25 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy