Zapytaj lekarza

1 , 0 3 0 , 4 9 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co może oznaczać obniżone ciśnienie u osoby z nadciśnieniem?

Witam, od roku leczę się na nadciśnienie, ostatnimi czasy średnie ciśnienie mi wzrosło, więc udałem się do doktora zmienił mi lek, dostałem Concoram 5mg 5mg. Doktor kazał brać tabletkę raz dziennie, jeśli będę miał niskie ciśnienie mogę wziąć 0,5 tabletki, właśnie o to chciałem zapytać, co mogło oznaczać dla doktora niskie ciśnienie? (wypadło mi z głowy żeby zapytać). Leki na ciśnienie zażywam po wstaniu, co jeśli obudzę się będę miał niskie ciśnienie wezmę pół tabletki a w ciągu dnia mi podskoczy, bo połówka to za mała dawka? Nie wiem co o tym myśleć, a z nerwów u lekarza nie spytałem. Z góry dziękuję za odpowiedź.
MĘŻCZYZNA, 22 LAT ponad rok temu

Dlaczego nadciśnienie tętnicze jest groźne?

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy