Zapytaj lekarza

7 3 6 , 1 0 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wyższe ciśnienie, szybkie męczenie się i potliwość po ograniczeniu nikotyny

Moj maż lat 42 rzuca palenie palil 20-lat. Przeszedł na e-papierosy (trzeci tydzień) to nie całkowite rzucenie palenia ale dzienna dawka i tak już zmiejszona, palił trzy paczki dziennie teraz dawka nikotyny zmiejszona o polowe, a do tego zmniejsza stezenie nikotyny. Czuje sie nie źle jednak bardzo podskoczyło mu ciśnienie 149/ 85, a do tego szybko sie meczy i bardzo poci nocą. Czy ograniczenie nikotyny ma na to wpływ? Co zrobic aby zmniejszyć ciśnienie? Czy potrzebne leki na nadciśnienie?
KOBIETA, 41 LAT ponad rok temu

Bezdech

Aleksander Ropielewski
79 poziom zaufania

Są to typowe objawy odstawienne, które powinny przejść z czasem. Aby je ograniczyć sugeruję wolniejsze zmniejszanie dawki nikotyny, tak aby organizm mógł się przyzwyczaić. Jeżeli jest to reakcja organizmu na odstawienie nikotyny to stosowanie leków na nadciśnienie wskazane jest tylko doraźnie pod kontrolą lekarza.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy