Zapytaj lekarza

7 3 6 , 2 3 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nieregularne miesiączki

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Witam,

jest to mało prawdopodobne, chyba że do zapłodnienia doszło wcześniej niż się Pani wydaje. Natomiast plamienie implantacyjne zazwyczaj ma miejsce minimum 7 dni po zapłodnieniu, maksymalny czas natomiast to 12 dni. Proszę zapoznać się z tym artykułem: https://portal.abczdrowie.pl/plamienie-implantacyjne.

W Pani przypadku nieregularne miesiączki spowodowane przez niedoczynność tarczycy mogą w konsekwencji nieść za sobą także widmo tzw. plamień śródcyklicznych. Oczywiście takie plamienia mogą mieć związek z owulacją bądź niedomogą lutealną i niekoniecznie świadczyć o zaburzeniach hormonalnych wynikających z niedostatków funkcjonowania tarczycy. Jeśli pojawiają się cyklicznie, należy z pewnością poszukać ich przyczyny. Więcej pod tym adresem: https://portal.abczdrowie.pl/problemy-z-miesiaczka.

Sugeruję więc spokojnie poczekać do kolejnej miesiączki, ewentualnie może Pani wykonać test ciążowy. Natomiast warto pomyśleć o konsultacjach ginekologicznych. Zachęcam do zapoznania się z sugestią naszego eksperta: https://pytania.abczdrowie.pl/pytania/co-oznaczaja-plamienia-srodcykliczne.

Przypominamy, że udzielane informacje stanowią jedynie informację poglądową. W celu uzyskania diagnozy oraz zaplanowania leczenia, prosimy o zasięgnięcie osobistej porady lekarskiej.

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy