Zapytaj lekarza

7 3 7 , 0 6 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy Biotebal może nasilić nadmierne owłosienie?

Witam, mam od jakiegoś czasu problem z wypadaniem włosów ich łamliwością i suchością(przez 2 lata straciłam około 70% włosów), kupiłam tabletki "Biotebal" ale mam także problem z nadmiernym owłosieniem na reszcie ciała (ręce,brzuch,plecy,uda...) i zastanawiam się czy zaczynając kurację z tymi tabletkami nie uzyskam nasilenia się owłosienia tam gdzie jest go już za dużo :/ dodam jeszcze że od 5 miesięcy stosuję antykoncepcję hormonalna która jest przystosowana dla kobiet z nadmiernym owłosieniem
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu

Poparzenia słoneczne

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy