Zapytaj lekarza

7 4 3 , 0 5 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy gorączka może pojawić się w środku kuracji antybiotykowej?

Witam. Córka ma niecałe 2 latka zapalenie krtani i tchawicy od poniedziałku (29.10.2018) nie miała żadnej gorączki tylko stan podgorączkowy. W 4 dobie wyszła jej wysoka gorączka ponad 39 stopni. Jechałam spowrotem do lekarza i lekarka kazała kontynuować ten antybiotyk i zapisała jeszcze jeden antybiotyk ospamox. Córka gorączkuje nadal dochodzi do 40 stopni . Lekarka osłuchala mała i jest lekka poprawa. Pytanie moje czy może się pojawić tak nagle gorączka w środku kuracji antybiotykowej ? Myślałam że gorączka pojawia się przez pierwsze 3 doby a nie po 4 dobach:/ .
KOBIETA, 30 LAT ponad rok temu

Fakty o zdrowiu - Oburęczne dzieci bardziej nadpobudliwe?

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy