Zapytaj lekarza

7 4 2 , 0 3 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy intensywne krwawienie jest normalne przy tabletkach Zoely?

Mam 38 lat. Po 5 latach noszenia Mireny przeszłam na tabletki antykoncepcyjne. Najpierw Vibin Mini - nie trzymały cyklu wiedz po 3 miesiącach lekarz je zmienił. Następnie Vibin - silne/obfite krwawienia z odstawienia. Teraz otrzymałam tabletki Zoely. Po pierwszym opakowaniu nie nastąpiło krwawienie. Pojawiło się przy 8 tabletce i trwa juz 7 dni. Jest dosyć intensywne. Wizyte u lekarza mam za 2 tygodnie. Chciałabym wczesniej dowiedzieć się czy taki objaw - krwawienie silne w srodku cyklu -jest normalne przy nowych tabletkach? Czy powinnam sie niepokoić? Wspomnę,że cytologię i USG miałam robione 6 miesięcy temu i wszystko było ok.
KOBIETA, 38 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy