Zapytaj lekarza

7 4 0 , 4 6 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy intensywny trening mógł przyspieszyć krwawienie o tydzień?

Witam Od prawie 2 lat biore tabletki antykoncepcyjne Yaz. Od 2 miesięcy regularnie chodzę na siłownie choć ostatnio mam bardziej intensywne treningi. Krwawienie z odstawienia powinnam dostać za 7-8 dni a ono pojawiło się już dziś. Tabletki biorę regularnie, nigdy o żadnej nie zapomniałam, nie współżyłam od około miesiąca. Czy intensywniejszy trening mógł przyśpieszyć krwawienie o tydzień
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy