Zapytaj lekarza

1 , 0 3 3 , 3 7 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy jest możliwe, że mam uczulenie na ten lek?

Mam problem z polipami w nosie(dwa razy usuwane) do tej pory nie odrastały ponieważ używam kropli ze sterydem testy alergiczne nie wykazały ze jestem na coś uczulony... ostatnio pojawił się problem z refleksem i dostałem lek pantaprazol i po dwóch dniach przyjmowania leku polipy w nosie się pokazały czyżbym był uczulony na ten lek???
MĘŻCZYZNA, 45 LAT 2 miesiące temu

Jedzenie może zwiększać ryzyko alergii! Zobacz, na co uważać

Dietetyk kliniczny Iwona Wierzbicka mówi o tym, jakie produkty spożywcze mogą wywoływać alergie. Ryzykowne mogą być: jaja, kolorowe barwniki spożywcze i produkty paczkowane zawierające glutaminian sodu wywołujący reakcje alergiczne. Oprócz tego warzywa takie, jak bakłażany, papryka, pomidory czy ziemniaki przyczyniają się do rozszczelnienia jelita, co może wywołać róznego rodzaju alergie.

Polipy usuwane tylko z nosa to strzyżenie trawnika. Korzenie polipów znajdują się w zatokach i tylko operacja zatok ma sens w leczeniu polipów.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy