Czy mogę przyjąć następne opakowanie tabletek, jeżeli nie dostałam okresu?

Dzień dobry. Zaczęłam brać tabletki. Przy pierwszych 3 opakowaniach było wszystko w porządku. Okres dostawałam w 3 dniu od odstawienia. Teraz skończyłam 4 opakowanie, a okres nie pojawia się. Biorę tabletki bardzo regularnie i ani razu nie zdarzyło mi się przeoczyć jakiejkolwiek tabletki. Dodam też, że 1,5 miesiąca temu byłam u ginekologa i powiedział, że tabletki działają prawidłowo. Czy jest możliwość, że to ciąża i czy okres może się nie pojawić? Nie wiem też, czy mogę rozpocząć 5 opakowanie?

KOBIETA, 18 LAT ponad rok temu

Jak stosować prezerwatywy?

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Witam!

Jeżeli przyjmowała Pani pigułki prawidłowo, brak krwawienia w okresie 7-dniowej przerwy nie musi wskazywać na ciążę. Jednak przed rozpoczęciem nowego opakowania trzeba ją wykluczyć, np. testem ciążowym.

Pozdrawiam!

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty