Zapytaj lekarza

7 3 7 , 0 3 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy moja reakcja na Xanax jest nietypowa ?

Mężczyzna, 40 lat, stwierdzona ostra depresja, agarofobia, napady paniki. Przechodziłem to wsześniej w łagodniejszej formie i leczyłem sie przy pomocy Relanium, które brałem tylko w razie ataku lub wyjścia z domu i po miesiącu lub dwóch powoli zapominałem o tabletkach. Nawrót przeważnie co dwa lata. Relanium pomagało. Teraz angielski lekarz przepisał mi Xanax i Lexapro. Zażywam zgodnie z zaleceniem, ale Xanax potęguje moje stany lekowe, mam po nim tachykardię i nie mogę zmrużyć w nocy oka. Boję się wziąć nastepną tabletkę i mimo iż prosiłem o zmianę na sprawdzone Relanium, napotykam na mur. Może przesadzam, ale nie dość, że się meczę z tymi atakami, to nie wiem czy wytrzymam drugi tydzień z Xanaxem.

MĘŻCZYZNA ponad rok temu

Parenting.pl

Parenting.pl to nowoczesny portal przeznaczony przede wszystkich dla obecnych i przyszłych rodziców, ale również dla osób zainteresowanych tematyką związanych z rozwojem i zdrowiem dziecka. Serwis posiada bogatą bazę treści.

Szanowny Panie!

Opisane przez Pana reakcje są działaniami niepożądanymi, które mogą zdarzyć się przy przyjmowaniu Xanaxu. Doradzałabym ponowne udanie się do psychiatry celem zmiany leku na inny, jest bowiem malo prawdopodobne, aby te problemy minęły przy dłuższym stosowaniu leku.

Pozdrawiam serdecznie

Psychiatra w oddziale chorób afektywnych Instytutu Psychiatrii i Neurologii.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy