Zapytaj lekarza

7 4 0 , 0 6 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy moje stopniowe przybieranie na wadze to wynik tych leków?

Witam mam pytanie mam zespół barlowa i przy tym nerwice lękowa wychodzi niby biorę nebilet 5 tylko połówkę biorę na dzień od tego czasu zauważyłam że tyje nie jem dużo 3 posiłki dziennie nie objadam sie A widzę że tyje od półtora roku zażywam te tabletki i tak użyłam juz 15 Kg.wychodzi 1kg na miesiąc co mam zrobić ?
KOBIETA, 37 LAT ponad rok temu

Stres a zawał serca

Nadmiar obowiązków, presja czasu, dynamiczne życie, powodują życie pod ciągłym stresem. Jego długotrwałe działanie niesie destruktywny wpływ na nasze zdrowie. Warto jednak pamiętać, aby nie obarczać stresu winą za rozwój wszystkich chorób, gdyż inne czynniki, mają w tym o wiele większy udział.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy