Zapytaj lekarza

7 3 6 , 7 9 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy nadmierne pocenie się może negatywnie wpływać na działanie izotretynoiny?

Czy regularne uprawianie aktywności fizycznej (bieganie/ćwiczenia w domu) co prowadzi do dużej potliwość może negatywnie wpływać na działanie izotretynoiny (przyjmuje doustnie od 6 miesięcy i się niepokoje bo widzę pogorszenie stanu cery). Proszę o pomoc
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Leki ziołowe

Witam. Jeśli tylko dba Pani/Pan o odpowiednią higienę, wysiłek fizyczny i nadmierne pocenie się z nim związane na pewno nie pogorszą stanu skóry. Sugeruję skonsultować sprawę z dermatologiem.

Rezydentka w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy