Zapytaj lekarza

7 4 2 , 7 7 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy ten kwas hialuronowy się wchłonie?

2 dni temu miałam wstrzykniety kwas hialuronowy w usta (0,5ml). Mam wrażenie ,że został wstrzykniety zbyt płytko . Jak dotykam warga o warge ,czuje jakby były nierówne . Ten kwas jakby odstaje ,ale tego prawie nie widać ,ja to bardziej czuje lub jak się uśmiecham to trochę to widzę. Dodam ,że nie są to grudki i opuchlizna już w pierwszym dniu ładnie zeszła . Czy jeśli został wstrzykniety zbyt płytko to trzeba rozpuścić hialuronidaza ,czy to się wchłonie ? Za 3 tygodnie chciałam dostrzyknac jeszcze 1ml ,ale kilka dni później mam wgrywanie ósemek. Wiec moje kolejne pytanie brzmi ,czy mogę powiększyć usta przed takim zabiegiem ?
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Zamykanie naczynek

Rozszerzone naczynka to problem zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Jak można sobie z nim poradzić? Obejrzyj film i dowiedz się, jakie są sposoby na zamykanie naczynek.

Dzień dobry,
jeżeli kwas hialuronowy został podany zbyt płytko to tak już pozostanie /nic się nie wchłonie/. Można go rozpuścić hialuronidazą dlatego proponuję zgłosić się na wizytę kontrolną do osoby wykonującej zabieg.
Sugeruję wykonać drugi zabieg powiększania ust po wizycie u stomatologa.
Pozdrawiam

0

To zbyt krótki okres, aby ocenić finalny efekt. Po 14 dniach od zabiegu sugeruję wizytę kontrolną u lekarza, który wykonał zbieg. Absolutnie nie może Pani mieć podanego kwasu przez 2 tygodnie przed i 2 tygodnie po ekstrakcji ósemek (pod warunkiem prawidłowego gojenia, jeśli jest jakiś problem bądź inne ogniska potencjalnego zakażania w jamie ustanej, to dłużej), więc planowany zabieg z zakresu medycyny estetycznej należy przełożyć.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy