Zapytaj lekarza

7 3 3 , 3 0 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy to też może być objaw padaczki?

Dzień dobry, Niedawno została u mnie zdiagnozowana padaczka, która objawia się nagłymi skurczami mięśni. Ostatnio, choć chyba miałam już tak od czasu do czasu wcześniej, zaczęłam nagle zastygać, na chwilę przestawać robić rzeczy które robię. Nie tracę kontaktu z otoczeniem, jestem wtedy świadoma. Czy to też może być objaw padaczki, albo skutek uboczny leków (lamotrix)?
KOBIETA, 18 LAT 2 miesiące temu

Pierwsza pomoc przy napadzie padaczkowym

Witam! Takie sekundowa "zastygnięcia" zalicza się do "padaczki małej". Okresowe sekundowe zatrzymania, praktycznie widoczne tylko dla otoczenia mogą się pojawiać także w trakcie leczenia "grand mal" - należy skorygować dotychczasowe leczenie. Powodzenia W. Łuczkowski.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy