Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Czy trzeba wymienić koronkę zęba?

Witam. Miesiac temu zalozylam koronke na zebie. Dolna 4. Niestety zab caly czas uwiera, jest za duzy i byl juz 2 razy spilowany. Czy w takiej sytuacji bedzie uwazglediona reklamacja i czy powinnam zalozyc nowa koronke?
KOBIETA, 29 LAT ponad rok temu
Redakcja abcZdrowie
98 poziom zaufania

Witamy serdecznie,

jeżeli założona koronka powoduje u Pani uczucie uwierania, to najprawdopodobniej została ona źle dopasowana. Należy pamiętać, że czas adaptacji do nowej koronki powinien chwilę zająć, jednak nie jest to długi proces i jeśli dyskomfort występuje przez dłuższy okres, to jest to błąd przy dobraniu koronki. Jeżeli zabiegi piłowania nie przyniosły pozytywnych efektów, to fakt złego dopasowania korony zęba jest podstawą do reklamacji.

Nasi użytkownicy już pytali o podobne problemy, dlatego poniżej przesyłam odpowiedzi od naszych ekspertów:

https://pytania.abczdrowie.pl/pytania/jakie-jest-postepowanie-w-przypadku-zle-wykonanej-korony

https://pytania.abczdrowie.pl/pytania/dyskomfort-po-zalozeniu-korony-zebowej

Przypominamy, że udzielane informacje stanowią jedynie informację poglądową. W celu uzyskania diagnozy oraz zaplanowania leczenia, prosimy o zasięgnięcie osobistej porady lekarskiej.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Jak leczyć ból zęba z koronką?

2 dni boli mnie dolna 6ka z 2-letnią koroną. Ból przy ostukiwaniu od góry, wrażenie ze z głębi korzenia. APAP prawie nie działą, Ibuprofen 400mg pomaga na 2h, pyralgina nie pomaga. Lekarka przepisala antybiotyk Clindamycin-MIP 600 (1 tabl. co 12h). Na zdjęciu zęba wszytsko jest ok. Ból promieniuje, czasem mam wrażenie ze boli mnei tylko 7ka na górze. Antybiotyk podobno zacznie działać po 3 dobach. Co robić z bólem zanim zacznie działać antybiotyk? Czy robić dodatkowe badania zęba, tomografię?
MĘŻCZYZNA, 43 LAT ponad rok temu

Witam,

Pana stan wymaga pilnego leczenia kanałowego bądź ekstrakcji zęba. Po leczeniu kanałowym korona zazwyczaj wymaga wymiany. Antybiotyk złagodzi objawy tylko na pewien czas, zazwyczaj bardzo krótki po czym objawy powrócą. Leki przeciwbólowe przynoszą mierny skutek w opisanym przez Pana stanie. Proszę pilnie zgłosić się do lekarza-dentysty w celu leczenia kanałowego lub usunięcia zęba. Pozdrawiam, lek. dent. Tomasz Herczakowski

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Ból zęba po wymienieniu plomby

Dentysta wymienił mi mała plombę , a po tygodniu ząb już mnie bolał przy spożywaniu pokarmów gorących i zimnych przy wciąganiu powietrza . .Zdjęcie nic nie pokazuje . Dentysta nie wie co robić .
KOBIETA, 56 LAT ponad rok temu

Witam. Przyczyn takiej sytuacji może być kilka:
1. Pęcherzyk powietrza w wypełnieniu-nie jest to do stwierdzenia ani radiologicznie, ani w żaden inny sposób bez wymiany wypełnienia.
2. Niedokładnie wypłukany wytrawiacz, lub zbyt długo trawiony ząb (było czuć w ustach kwaśną substancję przed założeniem wypełnienia).
3. Bardzo głębokie wypełnienie dochodzące do miazgi (tzw. nerwu) zęba.
4. Przesuszony ząb podczas zakładania wypełnienia.
5. Niewidoczna nieszczelność na powierzchni stycznej zębów.
Każdy z tych problemów z wyjątkiem pkt. 3 rozwiąże wymiana wypełnienia przy użyciu systemy wiążącego, który nie wymaga trawienia.
Pozdrawiam
Olgierd Bartecki

0

Może być wrażliwość zęba,ząb za bardzo przesuszony przed założeniem bondu.Może potrzebna jest korekta w zgryzie,za wysoka plomba może dawać podobne objawy.Trzecia możliwość to blisko miazgi i możliwe leczenie endo, jeżeli dolegliwości nie ustąpią.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty