Zapytaj lekarza

7 4 2 , 7 8 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy zakrzepica może objawiać się bólem kończyn?

Od dwóch miesięcy przyjmuje tabletki antykoncepcyjne kontracept, od paru dni odczuwam ból nóg (obu) na jednej nodze miałam operacje jeszcze kilka miesiecy temu przez którą nie wróciło mi jeszcze pełne czucie, jedbak bolała mnie też troche druga noga jednak nie wiem czy to ma związek z tabletkami czy z zakwasami? Bo ból przypomina taki mięśniowy. Potem naczytałam sie o zakrzepicy i zaczęłam się strasznie stresować, obrzęku nóg nie mialam, żył powiększonych raczej też nie chociaz przez stres być może zaczęłam zauważać jakieś żyłki. Dziś dokuczał mi ból lewego ramienia. Ogólnie bolą mnie obie nogi (ale nie jest to jakiś silny rozrywający ból) i ramię. Ból jest tez obecny zarówno w udach jak i łydkach. Jutro wybieram sie na badania krzepliwosci krwi czy wykażą one jeśli coś jest nie tak? Będą takim pierwszym sygnałem? Czy zakrzepica może objawiać sie bólem kilku kończyn? Powinnam natychmiast odstawić tabletki czy poczekać do badania krwi?
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Witam. Konieczna jest wizyta u lekarza, zebranie wywiadu nt. chorób przewlekłych, przeprowadzenie badania fizykalnego. Postawienie diagnozy z poziomu portalu jest niemożliwe. W celu diagnostyki należy oznaczyć poziom D-dimerów we krwi oraz jeśli będą wskazania usg żył kończyn dolnych.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy