Zapytaj lekarza

7 4 0 , 2 2 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Dlaczego mimo brania leku objawy nerwicy nasilają się?

Od kilku dni przyjmuje lek Asertin 50mg rano 1 tabl i na wieczór 1 tabl sympramol Mimo wszystko objawy nerwicy nasilają się i skacze cisnienie Czekam na wizytę do psychiatry ale boję się że te leki na mnie nie dzialaja
KOBIETA, 39 LAT ponad rok temu

Nerwica - kiedy warto udać się do specjalisty?

Szanowna Pani,

emocje uwarunkowane są biologicznie, potrzebne są do przystosowania, nawet do przeżycia, w związku z tym, trudno jest je stłumić, farmakoterapia niweluje objaw, jednak nie leczy przyczyny. Zachęcam do rozważenia pomocy w formie psychoterapii, skuteczną metodą jest paradygmat poznawczo - behawioralny.
Z wyrazami szacunku, Bożena Waluś

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy