Zapytaj lekarza

7 4 2 , 4 4 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Dlaczego występuje krwawienie podczas stosowania Madinette?

Witam, W trakcie stosowania tabletek antykoncepcyjnych "Madinette" występują u mnie mocne krwawienia oraz bóle głowy. Niepokoi mnie sytuacja ponieważ mój okres rozpoczął się w zeszły wtorek i krwawienia trwają u mnie zwykle około 3 dni, natomiast krwawienia nie ustępują do dzisiaj i są bardzo silne. Krew od soboty ma barwę "czystej" krwi a nie takiej jak przy okresie. Skończyłam brać pierwsze opakowanie i teraz mam mieć 7 dniowa przerwę zgodnie z harmonogramem. Czy można uznać to za normalne
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

DO GINEKOLOGA; Zależy jakie objawy, dolegliwości, wyniki? Jaki stan Pacjenta ??
Konieczna pełna konsultacja lekarska

Pozdrawiam

Specjalista neurolog. Ekspertka w dziedzinie leczenia migreny oraz przewlekłego bólu głowy.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy