Zapytaj lekarza

7 4 2 , 6 1 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Dyskopatia, zwyrodnienie przy symulatorze serca

Witam! Mam stymulator serca od 7 lat.Od 9 miesięcy jestem na chorobowym ( 6 mies.zasiłek chorobowy 3 mies.świadczenia rehabilitacyjnego ).Mam problemy z kręgosłupem ( dyskopatia, zwyrodnienie itd. ).Przez ostatnie 6 mies. ( sierpień 2013-styczeń 2014) pracowałem fizycznie na produkcji w przemyśle rybnym.Teraz chciałbym zatrudnić się jako pracownik RTV EURO AGD sprzedawca. Praca fizyczna pewnie będzie wchodziła w grę.Praca 12 h / dobę.O co zapytać pracodawcę ?Czy mogę podjąć taką pracę ?
MĘŻCZYZNA, 53 LAT ponad rok temu

Menopauza a ryzyko chorób serca

Objawy występujące u kobiety w okresie menopauzy są wynikiem zmian hormonalnych. W tym czasie zwiększa się również ilość czynników ryzyka zachorowania na wiele chorób. O powiązaniu menopauzy z chorobami serca, opowiada prof. Wojciech Drygas.

Lek. Krzysztof Szmyt
79 poziom zaufania

Witam,
Szanowny Panie, przy Pańskiej chorobie oraz wszczepionym stymulatorze serca proszę uważać na pracę z urządzeniami wytwarzającymi pole magnetyczne (sprzęt w sklepie wymienionym przez Pana posiada ich dużo). Drugą kwestią jest dźwiganie, które na pewno nie jest wskazane przy Pańskiej chorobie. Jednakże, zalecam konsultacje z lekarzem medycyny pracy w celu ustalenia wskazań i przeciwwskazań do rodzaju pracy jaką będzie mógł Pan wykonywać. Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy