Zapytaj lekarza

7 3 6 , 3 4 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Dyspepsja i zapalenie żołądka

Mam dyspepsje i zapalenie żoładka helikobacker. Co mam zrobić jeśli mam uczulenie na inhibitory pompy protonowej wszystkie grupy, ranitydynę, metronidazol. Co ja mam brać żeby nie czuć bólu, rozdymania, grudy w gardle, ściskania. Już mam dosyć chodzena po lekarzach. Dostałam już tylko alugastrin ale to nie pomaga. Co ja mam zrobić?
KOBIETA, 39 LAT ponad rok temu

Zagrożenie AH1N1

AH1N1 to nazwa wirusa świńskiej grypy. Jest niebezpieczny szczep, może nawet wywołać epidemię. Obejrzyj film i dowiedz się więcej o zagrożeniu, jakie stwarza AH1N1.

Radziłbym jeszcze w tej sprawie bezpośrednio skonsultować się z gastroenterologiem. To on powinien zalecić dalszy sposób postępowania. Są różnego rodzaju leki na Pani problemy. To tylko kwestia ich odpowiedniego doboru oraz uregulowania trybu życia.

Specjalista chirurgii ogólnej.
0

Uczulenie na inhibitory pmpy protonowej to sytuacja ekstremalnie rzadka. Niestety nie moge doradzić niczego innego jak konsultacja z doświadczonym gastroenterologiem.

Specjalista w dziedzinie chirurgii ogólnej oraz gastroenterologii.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy