Histeroskopia i odstawienie tabletek antykoncepcyjnych a brak okresu

witam ostatni raz miałam miesiączkę 28 lipca, 6 lipca miałam robioną histeroskopie,wiec odstawiłam tabletki antykoncepcyjne, 28 sierpnia byłam na kontroli u ginekologa,powiedział ze powinnam dostać miesiączkę za dwa tygodnie, 4 sierpnia współżyłam z partnerem zabezpieczeniem (prezerwatywa)do dnia dzisiejszego nie dostałam miesiączkę,od wczoraj mam bóle głowy,i zawroty głowy. mam wzdęty brzuch i pełno gazów
KOBIETA ponad rok temu

Aktywność fizyczna w ciąży

Czy kobieta w stanie błogosławionym musi rezygnować z aktywności fizycznej? Na jaką aktywność można sobie pozwolić? Na ten temat wypowiada się Martyna Wojciechowska.

Lek. Rafał Gryszkiewicz
84 poziom zaufania

Dziś mija 14 dni od wizyty u ginekologa. Powinna Pani cierpliwie poczekać jeszcze kilka dni. Po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych cykle miesiączkowe mogą być nieregularne nawet przez kilka miesięcy.
Powinna Pani wykonać oznaczenie hormonu beta-hCG we krwi aby wykluczyć/potwierdzić ciążę.
Jest to wstęp do dalszej diagnostyki objawów jakie Pani opisała.

Absolwent Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, wśród jego zainteresowań znajduje się kardiochirurgia, chirurgia ogólna, medycyna tropikalna. Obecnie odbywa rezydenturę z chirurgii ogólnej w Klinice Chirurgii Szpitala Uniwersyteckiego Collegium Medicum UJ w Krakowie.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy