Zapytaj lekarza

7 4 0 , 1 5 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Ile mogą trwać objawy po odstawieniu leku Escitil?

Witam, Od około 7 lat z przerwami brałam escitil w dawkach od 0,5 do 20 mg w związku z zaburzeniami lękowymi. Moja ostatnia stała dawka to 10 mg. W porozumieniu z lekarzem odstawiłam. Przez miesiąc brałam 5mg. Później tydz 2,5 mg aż odstawiłam całkiem. Na drugi dzień po odstawieniu pojawiły się zawroty głowy spadek nastroju . Trzeciego dnia doszło ogólne rozbicie i zmiany w koordynacji. Obecnie od 5 dni jestem bez żadnych leków. Ile potrwają wyżej wymienione objawy. Sa bardzo uciążliwe.
KOBIETA, 25 LAT ponad rok temu

Pobyt na oddziale psychiatrycznym

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Jezeli objawy nadal sie utrzymują konieczna jest wizyta u lekarza psychiatry. Po badaniu bedzie mozna okreslic odpowiednie dalsze postepowanie.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy