Zapytaj lekarza

7 4 0 , 4 8 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Infekcja drożdżakowa narządów płciowych

Jestem z partnerką (chorą na endometriozę) od 6 lat. Regularnie współżyjemy. Jednak od dłuższego czasu po stosunku (nie zawsze) pojawiają mi się na penisie czerwone plamki. Po zastosowaniu leku clotrimazolum ustępuje, lecz później powraca ponownie w mniejszym stopniu. Nie miałem nigdy innych partnerek seksualnych. Poza penisem łuszczy mi się skóra brwi a także góra czoła we włosach (nie na całej głowie). Partnerka ma częste problemy z infekcją pochwy. Załączam zdjęcia penisa w stanie takiej "wysypki": http://imageshack.us/photo/my-images/59/p11c.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/195/56793558.png/ Czy ktoś jest mi w stanie pomóc?
MĘŻCZYZNA, 24 LAT ponad rok temu

Łysienie kobiet

Nadmierna utrata włosów coraz częściej dotyka także kobiety. U jej podłoża mogą leżeć przewlekłe choroby ogólnoustrojowe, ale także zaburzenia hormonalne. Warto dowiedzieć się wiecęj o tej przypadłości. Dr Tomasz Wasyłyszyn opowiada o występowaniu łysienia u kobiet.

Witam! Przedstawione zmiany są typowe dla infekcji grzybiczej (drożdżakowej) żołędzi. Jak Pan pisze oprócz Pańskich problemów, Pańska partnerka również boryka się z nawracającymi infekcjami pochwy. Mogą one wynikać z faktu, że dochodzi do wzajemnego zakażania przez nieleczonego lub też niewyleczonego partnera. W takich sytuacjach jest wskazane równoczesne leczenie przeciwgrzybicze z użyciem doustnych leków przeciwgrzybiczych (np. flukonazol) obojga partnerów. Proponuję zgłosić się do dermatologa w celu zbadania Pana oraz dobrania odpowiedniego leczenia. Pozdrawiam serdecznie!

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy