Zapytaj lekarza

7 4 0 , 9 6 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jak leczy się rzekomy nadmiar kortyzolu spowodowany zaburzeniami afektywnymi?

Witam, jak się leczy rzekomy nadmiar kortyzolu (rzekomą hiperkortyzolemię/Zespół Cushinga) spowodowaną zaburzeniami afektywnymi. Wiem, że przede wszystkim lecząc zaburzenia afektywne. Bardziej chodzi mi tu o wpłynięcie bezpośrednio na poziom kortyzolu, bo nadmiar kortyzolu i choroby afektywne tworzą błędne koło (jedno wpływa na drugie), więc obniżając poziom kortyzolu można teoretycznie uzyskać poprawę w zaburzeniach afektywnych.
MĘŻCZYZNA, 31 LAT ponad rok temu

Hormony a zachowanie

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Proponuje udać się do lekarza psychiatry. Po badaniu będzie można określić odpowiednie postępowanie.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy