Zapytaj lekarza

7 3 6 , 9 9 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jak poradzić sobie z suchą cerą po stosowaniu Aknenormin?

witam. Mija ponad 6 miesięcy od Kuracji AKNENORMINEM a ja nadal mam suchą cerę. Codziennie przez 6 miesięcy nawilżałem skórę, a ona nadal swędzi, jest ściągnięta, sucha. Kremy nawilżające pomagają na krótko. Piję 3-4 litry wody dziennie. Jak sobie poradzićz tym problemem ?
MĘŻCZYZNA, 31 LAT ponad rok temu

Objawy opryszczki

Opryszczka może atakować różne części ciała, ale najbardziej widoczna jest w kącikach ust. Obejrzyj nasz film i dowiedz się, jak szybko rozpoznać tę dolegliwość.

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Najlepiej zgłosić się do lekarza dermatologa po badaniu będzie można określić dalsze postepowanie

0

Polecam intensywnie parę razy dziennie nawilżać skórę kremem Obagi hydrate lub Bioderma sensibio i raz w tygodniu wykonac peeling enzymatyczny lub kawitacyjny u kosmetyczki.

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy