Zapytaj lekarza

7 4 2 , 4 7 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Fakty o zdrowiu - Preparaty ziołowe mogą być szkodliwe dla zdrowia

Mgr Martyna GorczyĹska
Mgr Martyna GorczyĹska Dietetyk

U zdrowego człowieka przyprawy nie powinny stosować dolegliwości (oczywiście stosowane z umiarem). Jeżeli takie dolegliwości występują warto udać się do lekarza

Witam Panią,

Ogólne rzecz biorąc przyprawy nie powinny powodować opisywanych dolegliwości. Przyprawy i zioła raczej łagodzą problemy żołądkowe. Byc może problem nie jest związany ze stosowaniem przypraw. Proszę bliżej przyjrzeć się swojej diecie.
W razie dodatkowych pytań lub chęci ułożenia indywidualnej diety zachęcam do kontaktu:
tel. 506225670 lub joanna.wasiluk@o2.pl
Pozdrawiam
Mgr Joanna Wasiluk
Dietetyk

Specjalista w zakresie dietetyki.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy