Zapytaj lekarza

1 , 0 3 0 , 3 1 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Kremy z witaminą C a występowanie przebarwień

witam, czy kremy z wit. c powodują przebarwienia? można stosować je na słońce?
ponad rok temu

Sposoby zakażenia opryszczką

Witam,
kremy z wit. C stosujemy na noc a rano zmywamy z twarzy. Co prawda wit. C jest niestabilna i szybko się utlenia, ale zawsze może doprowadzić do przebarwień w kontakcie ze słońcem.
Pozdrawiam

Lek. med. Bartosz Pawlikowski jest specjalistą w dziedzinie dermatologii i wenerologii. Wiedzę i doświadczenie czerpał podczas nauki akademickiej oraz praktyki zawodowej w różnych polskich placówkach medycznych. Brał również udział w misjach zagranicznych. Aktualnie pracuje w Warszawie w Centrum Lasoterapii i Modelowania Sylwetki Elite.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy