Zapytaj lekarza

7 4 2 , 9 5 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Leczenie tachykardii i problem z leżeniem na plecach

witam m lecze sie na tachycardie ,lekarz przepisal mi concor 5, jest juz lepiej choc problem mam ciagle ten sam a mianowicie nie moge zabardzo lecec na plecach bo czuje jak bije mi mocno serce ,ponadto budze sie czasami ze skurczem lewej badz prawej reki,mialem robione echo 2 razy ale podobno samo serce jest zdrowe jednak boje sie ze jest to cos powazniejszego prosilbym o odpoweidz z gory dziekuje
MĘŻCZYZNA, 30 LAT ponad rok temu

Czym jest kardiowerter-defibrylator?

Pacjenci, u których występują groźne dla życia arytmie (tachyarytmie), mogą zostać poddani zabiegowi wszczepienia kardiowertera-defibrylatora. O tym, co to jest i czym różni się od stymulatora serca, opowiada prof. Andrzej Biederman.

Aleksander Ropielewski
79 poziom zaufania

Nie mam możliwości przeprowadzenia badania, ani analizy dotychczas wykonanych badań, jednak z Pana relacji wynikać może, że uczucie silnego bicia serca jest raczej subiektywne. Skurcze rąk nie są związane z tachykardią. Ich przyczyny należy upatrywać w zaburzeniach jonowych lub neurologicznych.

Z wyrazami Szacunku
lek. Aleksander Ropielewski

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy