Zapytaj lekarza

7 4 0 , 2 9 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Miesiączka a tabletki antykoncepcyjne

Witam, mam 20 lat. Brałam M*** przez 21 dni (pierwsze opakowanie), w czwartek skończyło mi się opakowanie, lekarz przepisał mi y*** i kazał rozpocząć to opakowanie od pierwszego dnia miesiączki. Dziś jest 2 listopada, wczoraj zaczęłam krwawić dziś wzięłam Y*** (bo myślałam, że to miesiączka, w sumie nadal nie wiem czy to krwawienie z odstawienia czy miesiączka bo powinnam dostać 8 listopada). Teraz nie wiem co mam zrobić, jaki to ma wpływ teraz na moją antykoncepcje. Jak mam brać te tabletki teraz? Proszę o szybką pomoc!!

KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Jak stosować prezerwatywy?

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Witam.

Nie wiem dlaczego Pani pisze, że powinna dostać miesiączkę 8 listopada, skoro skończyła Pani opakowanie tabletek w czwartek czyli 28.10.10. Krwawienie z odstawienia zwykle występuje w ciągu 7-dni od ostatniej tabletki z opakowania.

Opakowanie nowego preparatu powinna Pani zacząć następnego dnia po skończeniu poprzedniego lub najpóźniej po 7 dniach przerwy. To postępowanie jest niezależne od krwawień. Nie ma się Pani czym martwić, bo nie przekroczyła Pani granicy odstępu 7dni między tabletkami.

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy