Zapytaj lekarza

7 4 0 , 6 6 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Następne opakowanie tabletek antykoncepcyjnych bez 7 dniowej przerwy a plamienie

Witam, chce przesunąć okres. Czy jak zacznę brać następne opakowanie tabletek antykoncepcyjnych bez 7 dniowej przerwy to wystąpi jakieś plamienie ? I jeszcze, gdy podczas 7 dniowej przerwy nie dostałam krwawienia z odstawienia czy jest to normalne, i czy mam zacząć 8 dnia nowe opakowanie ? zaznaczam, że w tym miesiącu nie doszło do stosunku.
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy