Zapytaj lekarza

7 4 0 , 2 8 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nie mam okresu w trakcie brania tabletek placebo. Dlaczego?

Mam pytanie. Zaczęłam przyjmować tabletki Y** ( wcześniej przyjmowałam Y********). Wczoraj wzięłam ostatnią tabletkę placebo (pustą) a okresu wciąż nie ma? Czy to jest normalne, czy się zdaża? Czy jest możliwa ciąża, jeśli przy pierwszej tabletce z blistra wymiotowałam godzinę po przyjęciu tabletki i nie przyjęłam następnej, a od następnego dnia brałam tabletki regularnie o stałej godzinie. 8 dni później miałam stosunek, jednak był to stosunek przerywany. Nie wiem, co o tym wszystkim myśleć.

KOBIETA ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Witam.

Nowe tabletki mają taki sam skład co poprzednie, tylko nieco inaczej się je przyjmuje. Miesiączka może nie wystąpić. W sytuacji pominięcia pierwszej tabletki z opakowania (bo tak należy traktować tabletkę przyjętą w dzień wymiotów), wszystkie stosunki w czasie przerwy powinny być traktowane jako niezabezpieczone. Ciąża jest zatem całkiem realna.

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy