Zapytaj lekarza

7 3 6 , 3 8 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

O czym może świadczyć nadmierna potliwość, żółty nalot na języku oraz osłabienie i bezsenność?

Witam. Chłopak 25 l . Nadmiernie się poce z roku na rok coraz gorzej najbardziej twarz ale i też całe ciało nawet gdy leżę w chłodnym pokoju doszło do tego wysypka na nogach niby potowki już tak mam 7 lat i żadne antyblokery nie pomogły z roku na rok dochodzą kolejne dolegliwości w tym roku doszło powiększone gardło węzły chłonne ale bez żadnego bólu nie pomogły antybiotyki ani żadne leki .obecne objawy to osłabienie bezsenność rozdrażnienie czasem ból głowy A teraz najbardziej mnie zmartwilo biało żółty nalot na języku i podczas małego nawet wysiłku drżenie rąk. Czy te objawy się łączą w całość z jakaś choroba? Z gardłem w najbliższym czasie muszę się wybrać do laryngologa. Z góry dziękuję za pomoc.
MĘŻCZYZNA, 25 LAT 3 miesiące temu

Jak wygląda zabieg wszczepienia stymulatora serca?

Rozrusznik serca (stymulator serca) zostaje wszczepiony pacjentom, których serce pracuje zbyt wolno. Wytwarzane przez stymulator impulsy elektryczne zastępują lub wspomagają aktywność elektryczną struktur serca, dzięki czemu serce zostaje pobudzane do pracy.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy