Zapytaj lekarza

7 4 2 , 1 1 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Opuchnięcie twarzy a wieloletnie stosowanie leku Clonazepam

mam opuchnięcie twarzy po praw. str. czy zakażenie wirusem typu WZW C powoduje opuchnięcie na twarzy i bóle głowy z powiększeniem migdałów? jestem po wieloletnim stosowaniu po Clonazepamie bdz które od 2010r odstawiłem i zaczęły się u mnie takie dolegliwości jak również wiele innych o których pisałem we wcześniej zadanych pytaniach do was. Ile lat takie i podobne dolegliwości mogą trwać po benzodiazep.bdz: z którymi walczę od lat. Czy jest lekarz który zajm się takimi schorzeniami po stos bdz
MĘŻCZYZNA, 41 LAT ponad rok temu

#dziejesienazywo: Czym jest wirus HIV i jaka jest skala jego występowania

Charlie Sheen oficjalnie przyznał, że jest nosicielem wirusa HIV, co ukrywał przez wiele lat. Jak wyglądają statystyki zachorowalności w Polsce i na świecie? Czym jest wirus HIV? Kto znajduje się w grupie ryzyka i w jaki sposób sprawdzić, czy jesteśmy jego nosicielami. Czy każda osoba zakażona wirusem HIV zachoruje na AIDS? Na te i inne pytania odpowiada gość Pauliny Smaszcz-Kurzajewskiej - immunolog dr Paweł Grzesiowski.

Witam. Opisane objawy nie są charakterystyczne dla odstawienia benzodiazepin. Mogą natomiast wiązać się z zapaleniem zatok, zębów czy nerwów. Konieczna jest bezpośrednia ocena lekarza poz który przeprowadzi bezpośrednie badanie kliniczne.

Rezydentka w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy