Zapytaj lekarza

7 3 9 , 9 8 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Pękające naczynka a preparat ZAAK

Witam mam problemy z pękającymi naczynkami na nogach, mam ich na prawdę dużo, pojawiają się pierwsze zylaki czy mogę stosować lek ZAAK ?
KOBIETA, 30 LAT ponad rok temu

Leczenie trądziku

Trądzik atakuje nie tylko osoby w wieku dojrzewania. Często starsze osoby muszą się z nim zmagać przez długi czas. Obejrzyj film i dowiedz się, jak radzić sobie z trądzikiem.

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Proszę koniecznie udać się do lekarza chirurga naczyniowego. Po badaniu będzie można określić odpowiednie postępowanie.

0

Proszę zgłosić się na konsultację do lekarza medycyny estetycznej. Po badaniu lekarz postawi diagnozę i zastosuje odpowiednie leczenie.

Na pękające naczynka stosuje się zabiegi skleroterapii oraz profilaktycznie proszę nosić rajstopy przeciwżylakowe.

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy