Zapytaj lekarza

7 4 0 , 3 5 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Plamica objawowa po lekach u dziecka

Witam. Chciałabym się dowiedzieć co wspólnego mają ze sobą te lekki:pulneo,eurespal,agumentin,berodual,paracetamol,nebbud ? Pytam ponieważ mam syna który po zażyciu tych leków dostaje plamicy objawowej.Pierwszy raz w wieku 11 miesięcy dostał plamicę z powodu podania w szpitalu leku agumentin,potem ponownie po kolejnych lekach znowu dostawał plamicę. Czy plamica jest groźna ? Dodam,że dziecko ma teraz 6 lat i właśnie przyjmowało berodual po którym dostało plamicy.
KOBIETA, 26 LAT ponad rok temu

Fakty o zdrowiu - Oburęczne dzieci bardziej nadpobudliwe?

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy