Zapytaj lekarza

7 3 6 , 6 8 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Plamienia po odstawieniu hormonów - czy muszę je brać do końca życia?

Witam. Proszę o poradę. Od 2 lat mam plamienia 2,3 dni trwające do owulacji a potem wszystko ustaje. 9 miesięcy brałam tabletki anty. Przy nich mam okres słaby 5 dni i zero plamien. Chciałam odstawić hormony i nie wzięłam tabletek. Czwartego dnia bez tabletki znowu plamienia. Usg wszystko ok, cytologia w porządku. Czemu tak jest? Czy na całe życie będę skazana na hormony? Mam 32 lata. Dwoje dzieci. Chciałabym jeszcze jedno. Boję się też czy to nic groźnego. Nie wiem co robić. Proszę o pomoc. Dziękuję pozdrawiam
KOBIETA, 33 LAT ponad rok temu

Bóle owulacyjne

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy