Zapytaj lekarza

1 , 0 3 3 , 2 8 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Podwyższona temperatura i zawroty głowy a przyjmowanie suplementów diety i leków

Witam od ok 2 miesiecy jem suplementy diety; 2 razy dziennie parasine plus, pau darco, aloe vera, mlody jeczmien, do tego po poludniu beta glukan star i acidofilus, dodam, ze mam zapalenie tarczycy na ktore biore euthyrox, 2 razy dziennie seretide dysk 250 na astme oraz telfexo 180 na alergie, w piatek dostalam temperatury 37,4 ktora trwala 3 dni, a od 2 dni mam mocne zawroty glowy i jest mi niedobrze, czy to moze byc od lekow? Nie wiem czy pojsc z tym do lekarza czy moze samo przejdzie.
KOBIETA, 29 LAT ponad rok temu

Badanie moczu na białko

Białko w moczu wykrywa się w czasie badania ogólnego moczu. Źródeł białka w moczu może być wiele. Sprawdź jakie mogą być przyczyny ? opowie o tym lek. Łukasz Dubielecki.

Witam. Opisane objawy najprawdopodobniej są wynikiem infekcji wirusowej i nie wiążą się z przyjmowaniem suplementów diety. Sugeruję wizytę u lekarza poz który przeprowadzi bezpośrednie badanie.

Rezydentka w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy