Zapytaj lekarza

7 4 0 , 2 3 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Pogorszenie samopoczucie po przerwie w stosowaniu leków na refluks żołądkowo-przełykowy

Witam. Chciałbym sie zapytac bo od 3 tygodni biore leki na refluks POLPRAZOL,DEBRITAD.Kiedy leki mi sie skonczyly przestalem je brac 4 dni.Potem znowu zaczolem ale moj stan przez pierwsze 3 tygodnie sie znacznie poprawil ale po przerwie znowu sie czuje zle i spiaco.I czy potrzebna jest operacja.
MĘŻCZYZNA, 31 LAT ponad rok temu

Co się dzieje gdy zjadamy posiłek?

Czy wiesz co się dzieje w twoim organizmie, kiedy zjesz jakiś posiłek? Czy wiesz, dlaczego pojawiają się zaburzenia w układzie pokarmowym? Obejrzyj nasz film i zapoznaj się z wypowiedzią eksperta.

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam!
Na podstawie zamieszczonego opisu nie jest możliwa kwalifikacja do zabiegu operacyjnego. W przypadku pogorszenia samopoczucia wskazana jest wizyta u lekarza.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
Dr n. med. Wojciech Kawiorski
Dr n. med. Wojciech Kawiorski Chirurg

Szanowny Panie,
nie wiem w jakiej dawce zażywał Pan Polprazol. Bez wzgledu jednak na to, okres leczenia jest bardzo krótki, a poza tym współcześnie terapia refluksu opiera się na trzech róznych grupach leków (inaczej działajacych). Pan otrzymał tylko jedną (Debridat nie jest lekiem na refluks).
Odnośnie zabiegu operacyjnego, kryteria są bardzo ściśle określone. Powinien Pan to przedyskutować z chirurgiem.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości proszę o kontakt internetowy: ZnanayLekarz.pl – Tam znajdzie Pan wszystkie informacje kontaktowe.
Pozdrawiam, Dr n. med. Wojciech Kawiorski, Specjalista Chirurg Ogólny, Chirurg Gastroenterologiczny, Chirurg Onkologiczny, Gastrolog, Proktolog.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy