Zapytaj lekarza

7 4 2 , 5 2 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Pogorszenie stanu emocjonalnego po wypadku

Witam serdecznie, mam 20 lat i w październiku 2011 r. miałem wypadek, tj. spadłem z 8m. na beton. Wszystko ulegało powolnej, acz systematycznej poprawie, do czasu aż 19 kwietnia 2012 r. trafiłem do szpitala z owrzodzeniem rogówki. Zostałem wypuszczony 4 maja i brałem krople; cornelegel, hylogel, tobrex, oftaquix. Teraz po zmianie leków, tj. 20 czerwca, powróciło owrzodzenie rogówki. Miałem już 24 zastrzyki pod spojówkę z dexavenu i boję się już prawie 3 miesiące dexaven biorę, z przerwą może 3 tygodni. Ostatnio jestem bardzo emocjonalny, tj. łatwo się denerwuję i często płaczę. Czy jest jakiś zakład w Polsce, który mi może pomóc. Jestem z Legnicy, a tutaj raczej marna służba zdrowia. 6 lipca jadę do kliniki we Wrocławiu, sam znalazłem, bo nikt mi nie dał żadnej rady. Pozdrawiam serdecznie!

MĘŻCZYZNA, 21 LAT ponad rok temu

Rozpoznanie nerwicy

Witam! Jeśli chodzi o problem okulistyczny to niestety konieczna jest dokładna ocena zmian i ewentualna modyfikacja leczenia. W tej sytuacji wskazany jest kontakt z doświadczonym okulistą być może z ośrodka akademickiego. Tutaj z pomocą na pewno przyjdzie Internet, gdzie może Pan znaleźć lekarza polecanego przez pacjentów. Aktualny stan psychiczny wymaga konsultacji psychiatrycznej w celu wykluczenia depresji. Po przeprowadzeniu badania psychiatrycznego, lekarz będzie mógł dobrać ewentualne leczenie. W tej chwili nic więcej nie można powiedzieć. Pozdrawiam serdecznie!

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy