Zapytaj lekarza

7 4 0 , 8 1 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Setaloft a leczenie depresji

Przez ok.2 lata brałam leki antydepresyjne(setaloft)a rok temu po konsultacji z psychiatrą odstawiłam je.jestem cały czas w terapii,ale tracę nadzieję na wyjście z tych stanów,w moim wypadku"tylko"epizodów a nie depresji.już ponad miesiąc czuję zupełny spadek motywacji i sensu życia.nie wykonuję obowiązków, śpię bardzo długo,mam zawroty głowy i myśli rezygnacyjne.Powrót do leków to jak przyznanie się do własnej porażki i nie wiem czy iść do lekarza,który gratulował mi wcześniej poprawy.co robić?
KOBIETA, 31 LAT ponad rok temu

Rozpoznanie choroby afektywnej dwubiegunowej

Dzień dobry!

Niestety, depresja jest chorobą, która miewa nawroty i lekarz doskonale zdaje sobie z tego sprawę. Jego rolą jest dowiadywanie się o Pani obecnym stanie i wspólne rozważenie, jaka jest na chwilę obecną najlepsza dla Pani droga leczenia - powrót do leków, zmiana leków itp.

Pozdrawiam!

Psycholog, seksuolog i mediator rodzinny. Członek Polskiego Towarzystwa Seksuologicznego.
0

Leki odstawia się powoli,stopniowo i obserwuje się samopoczucie pacjenta,ale po ostawieniu może być nawrót zaburzeń,wtedy ponownie wraca się do leczenia,co nie umniejsza wartości człowieka i nie jest "wstydem " ani "porażką"rozmawiać o tym z lekarzem czy terapeutą

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy