Zapytaj lekarza

7 3 6 , 9 9 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Skutki uboczne odstawienia tabletek antykoncepcyjnych po 7 latach stosowania

Witam, mam nurtujące pytanie-od ponad 6miesięcy nie biorę tabletek antykoncepcyjnych po prawie 7 latach ich brania. W okresie przerwy przytyłam ok.6kg i zastanawiam się nad powrotem do tabletek. Zażywałam yasmin oraz yasminelle-nieznacznie przytyłam po nich i nie miałam żadnych skutków ubocznych. Na wkładkę nie zdecyduję się narazie-nie rodziłam jeszcze. Co Pan/i doktor sądzi o moim zapytaniu do wrócenia przyjmowania doustnej antykoncepcji? Pozdrawiam,Sara.
KOBIETA, 27 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy