Zapytaj lekarza

1 , 0 3 5 , 6 1 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie Cliema Forte a nadmierne pocenie się

Błagam , biore od 2 miesięcy , tabletki CLIMEA forte , , w sumie nie pomagają mi , gdyz poty jak były tak sa i sny jak były nieprzespane tak sa , ale na dodatek , strasznie łamią mnie wszystkie kości ,jakie mam , ale to przychodzi godz. po 18 i jest ból rwacy nie samowicie , w nocy około 1, 2 nad ranem dopiero zasypiam , bo bóle powoli ustępuja , czy jet to może problem uboczny tych tabletek , a może coś innego ? Proszę o odpowiedz , pisałam juz 2 tygodnie temu , ale nie mam odpowiedzi .DZIĘKI.
KOBIETA, 59 LAT ponad rok temu

Problemy hormonalne kobiet

Witam. Opisane objawy raczej nie są skutkiem niepożądanym działania preparatu climea. Wydaje się że wynikają one z samej menopauzy. Myślę że w tej sytuacji należy rozważyć zastosowanie hormonalnej terapii zastępczej.

Rezydentka w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Ważne tematy