Zapytaj lekarza

7 3 6 , 6 1 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie leku Atoris a ryzyko wystąpienie skutków ubocznych

Mam LDL 204mmol/l , HDL 95, trójglicerydy 90, nie mam innych czynników ryzyka dotyczących chorób układu krążenia. dostałam atoris. redukuje on statystycznie wystapienie takiej choroby o 30% ale jednocześnie podnosi ryzyko udaru krwotocznego o takież 30%. Ponadto powoduje zanik mięśni również w sercu. Mam sztuczną zastawkę aortalną i przyjmuję acenokumarol. Chciałam zapytać czy pozytywne skutki działania atorisw moim przypadku przekraczają sumę ryzyk jego stosowania?
KOBIETA, 55 LAT ponad rok temu

Stosowanie dronedaronu w praktyce - 10 gorących pytań

Migotanie przedsionków to duży problem społeczny. Wiele osób cierpi na tę przypadłość. Leczenie migotania może polegać na podaniu dronedaronu. Obejrzyj film i dowiedz się więcej na temat tej terapii.

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Na podstawie powyższego opisu nie można do końca określić w jakiej grupie ryzyka się Pani znajduję. Konieczna jest wizyta lekarska, w czasie której będą zadane odpowiednie pytania. Proszę udać się do lekarza kardiologa.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy