Stosowanie maści przeciwtrądzikowej a krem nawilżający

Czy jeśli na buzię nałożę maść przeciwtrądzikową-Eupido, Zineryt to po nim mogę nałożyć krem nawilżający? Maści bardzo wysuszają mi skórę, a nie wiem czy stosowanie kremu obniży ich działanie
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Objawy łysienia plackowatego

Wszystkie maści przeciwtrądzikowe działają albo poprzez stosowanie antybiotyków lub leków odkażająco- wysuszających. Stosowanie bezpośrednio na nie kremów nawilżających może powodować dodatkowe podrażnienie śluzówek, zwłaszcza oczu.
Wskazane więc byłoby stosowanie ich naprzemiennie.
Leki które stosuje Pani obecnie mają tylko działanie miejscowe. Trądziku można pozbyć się skutecznie i radykalnie. Proszę zgłosić się do dobrego, doświadczonego lekarza. Zachęcam też do lektury;
http://www.problemskora.pl/tradzik

pozdrawiam IS

Specjalista w dziedzinie dermatalogii i wenerologii. Członek Stowarzyszenia Lekarzy Dermatologów Estetycznych i Akademii Czerniaka. Odznaczona Laurem Pacjenta w latach 2012, 2013 i 2014.
0

Tak. W trakcie leczenia trądziku często pojawia się konieczność dodatkowego stosowania kremu pielęgnacyjnego, który będzie łagodził podrażnienia. Łagodnie działający preparat o lekkiej konsystencji, który nie powoduje powstawania zaskórników przyczyni się do utrzymania skóry w dobrej formie przez cały czas terapii.

Serdecznie pozdrawiam,

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy