Zapytaj lekarza

1 , 0 2 9 , 5 0 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie tabletek Stymen na poprawę wzwodu

WITAM ZACZĄŁEM BRAĆ NA WŁASNĄ RĘKĘ TABLETKI STYMEN CZY PO NICH POPRAWI MI SIĘ WZWÓD
MĘŻCZYZNA, 42 LAT ponad rok temu

Niefarmakologiczne metody leczenia menopauzy

Menopauza to jeden z najtrudniejszych okresów w życiu kobiety. Jakie są sposoby leczenia przykrych dolegliwości towarzyszących menopauzie? Dowiesz się tego z naszego filmu.

Jeśli są problemy ze wzwodem, to należy się zastanowić nad ich przyczyną.
W wieku średnim, w jakim Pan jest, stwierdza się sporo czynników upośledzających ukrwienie penisa.
Niezdrowy tryb życia, np. nikotynizm oraz współistniejące schorzenia metaboliczne, np. zaburzenia gospodarki lipidowej (LDL, trójglicerydy) czy choroba nadciśnieniowa - to tylko przykłady...
Stosowanie preparatów nie będących lekami rzadko kiedy jest uzasadnione, choć szeroko i nader intensywnie reklamowane przez media, niestety...
Lepiej skorzystać z konsultacji lekarza seksuologa, samemu można się skrzywdzić - jeśli zaniecha się spojrzenia przyczynowego i pobiera się "cokolwiek" bez uzasadnienia medycznego.
Suplementy służą do suplementacji, czyli uzupełniania niedoborów. A więc niedobór powinien być stwierdzony, rzeczywisty. Ewentualny niedobór powinno się uzupełniać odpowiednio zbilansowaną dietą, a dopiero w dalszej kolejności suplementem.
A następnie warto sprawdzić przyswajalność suplementu, badając czy konkretny niedobór np. magnezu ustąpił.

Podsumowując: zaburzeniami wzwodu zajmują się seksuolodzy, zachęcam do odwiedzenia lekarza seksuologa w pobliżu miejsca zamieszkania.
Zapewne będzie to bardziej efektywne od Stymenu czy innego "telewizyjno-internetowego" preparatu
niezatwierdzonego jako lek seksuologiczny.
Pozdrawiam i życzę poprawy. JW, seksuologia.org.pl

Specjalista psychiatrii i seksuologii z wieloletnim doświadczeniem w tych dziedzinach. Pełnił funkcję Konsultanta Regionalnego Medycyny Seksualnej. Członek założyciel Polskiego Towarzystwa Terapeutycznego oraz członek Polskiego Towarzystwa Seksuologicznego, Polskiego Towarzystwa Medycyny Seksualnej, Europejskiego Towarzystwa Medycyny Seksualnej i Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy