Zapytaj lekarza

7 3 9 , 8 8 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Uczucie piasku w oczach a jaskra w rodzinie

mam 54 lata od trzech tygodni mam odczucie "piachu w oczach",mama chorowała na jaskrę,krople starazolin pomagają połowicznie i na krótko.Co to jest, do okulisty jestem uwówiony w styczniu2015
MĘŻCZYZNA, 54 LAT ponad rok temu

Jak zakraplać oczy?

Zespół suchego oka czy pieczenie oczu wiążą się z aplikacją kropli do oczu. Niektóre krople muszą zostać zaaplikowane w gabinecie okulistycznym. O prawidłowej aplikacji kropli oraz o diagnostycznym zakraplaniu oczu opowiada lekarz okulista Anna Otto.

Piasek w oczach to objaw wielu możliwych zaburzeń aparatu ochronnego oka, od zespołu suchego oka po zapalenia brzegów powiek i spojówek, ale raczej nie jest to objaw jaskry.
Polecam badanie okulistyczne celem zdiagnozowania Pana problemu.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy