Zapytaj lekarza

1 , 0 3 5 , 3 4 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wydłużenie krwawienie po rozpoczęciu stosowania antykoncepcji hormonalnej

Witam w pierwszym dniu mojego okresu wzięłam pierwszą tabletkę antykoncepcyjną i okres przewidziałam na około 5 - 6 dni. Krwawienie czy też plamienie nie ustało i to już trwa 10 dzień od pierwszego dnia okresu . Mam do tego nadżerkę drugiego stopnia a moje tabletki to microgynon z bayerna . Nie wiem co robić czy to jest normalne, kiedy zgłosić się do lekarza po jakim czasie. Nie jestem też pewna czy powinnam mieć antykoncepcję przy nadżerce?
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Ważne tematy